چرا سلول های بنیادی درمان می شود بیشتر و بیشتر محبوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا سلول های بنیادی درمان می شود بیشتر و بیشتر محبوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

چرا استم سل تراپی بیشتر و بیشتر محبوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA می شود؟ در نظر بگیرید در مورد نفروپاتی IgA، این یک بیماری کلیه به راحتی به عود است. به طوری که آن یک بیماری آسان به درمان نیست.

چرا نفروپاتی IgA می آید به راحتی پس از درمان؟

IgA نفروپاتی یک بیماری بالینی شایع است، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به حفظ چنین شک و تردید است: چرا نفروپاتی IgA؟ نفروپاتی IgA بیماری سلول های mesangial گلومرولی است. با توجه به آن و IgA مخاطی بیماری نقص ایمنی است، به طوری که درمان نمی تشکیل ریشه ممکن است به طور عمده برای است می آید.

چرا بیماران ترجیح می دهند به انتخاب سلول های بنیادی درمان؟

سلول های بنیادی درمان با استفاده از سلول های ذاتی از بدن انسان برای درمان غلظت IgA از ریشه. سلول های بنیادی می تواند بسیاری از سلول های دختر تکثیر بخشی از دست دادن عملکرد کلیه را تشکیل می دهند و تعمیر آسیب کلیه در همان زمان. که میکروسیرکولاسیون کلیه محلی ترویج و بهبود محیط زیست کلیه. تغییر وضعیت بیماری از درونی.

این درمان لازم نیست به هر گونه بیماری های دهان که عوارض جانبی داروهای خوراکی را کاهش می دهد و پیوند سلول های تجزیه به کلیه مستقیم، که زمان اثر درمانی را کاهش می دهد. برای بیماری های خود ایمنی مانند و IgA، سلول های بنیادی درمان ممکن است بهترین انتخاب برای آنها.

نفروپاتی IgA نیاز به یک نوع درمان از سطح به درونی، تنها در علائم بیماری و چشم پوشی اساسی می تواند هدف از درمان نفروپاتی IgA دست یابد. لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است خوب، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شما می خواهید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: